elinaz1 zynpbthnn çok normal bende de öyleydi kasık ve bel ağrısı kanama yoksa aşırı ağrı yoksa normal
Elif3419 zynpbthnn rahim hamileliğe hazırlandığı için normal canım bol bol dinlen su iç sakın yorma kendini
suragungor zynpbthnn bu dediginiz agriya eger lekelenme kanama eslik etmiyorsa yerlesme agrisi olarak geciyor korkulacak bir durum olmuyor daha ilerleyen haftalarda da bu agri ara ara oluyor korkmayin rahim buyudukce baglar geriliyormus agriya neden oluyormus
aysct Yerleşme ağrısı canım çok şiddetli olursa ve lekelenme eşlik ederse doktora git mutlaka progesteron verir
mirababy03 Çok normal kanama olmadıkça ben kasık ağrısından anlamştım hamile olduğumu yerleştiği için ağrı oluyor ileride de devam edecek rahim büyüdükçe kaslar geriliyor kasıklar ağrı yapıyor korkmayın inşallah sağlıkla gelsin 🌟🙏
ebruuuuuummmm İçiniz rahat olsun normal arkadaşlarında dediği gibi lekelenme olmadığı sürece sıkıntı yok 🌸