Kızlar bat normalde:5 ama yumurtlamam bu ay gecikti 23-24ünde yumurtlama gördüm 25 çatlama. Dolayısıyla bat değişti 8 oldu. Son 3 gündür ise göğüs hassasiyeti ve kasık batması var. Onun dışında belirti diyebileceğim bir şey yok. Ovülasyonla son 3 gündür test yapıyorum tam kızarmadı silik sonuçlar aldım. Daha gebelik testi yapmadım. Yarın çatlamanın üzerinden 11 gün geçmiş olucak napıyım sizce test yapim mi? Sonuç çıkar mı?