Cylnchngr sakın bekleme. Suyun geldiyse doğum başlamış olabilir. Allah korusun suyun azalırsa bebek zor doğar.
Ben kızımın doğumunda suyum geldi 33 haftalik idi. Acile bi gittim ki suyun 1/3 ü kalmış. Hemen nst ye bağlayıp doğum yaptırdılar. Benim kendi sancim olmadığı icin suni sancı verdiler ama senin kendi sancınla belki açılman da vardır.