eliffk1221 canım bende 6 aylık bebeğimi emziriyorum ve 2 buçuk aylık hamileyim. Çok araştırdım bırakmak istemiyorum çünkü çok küçük bebeğim daha . Araştırmalarımın sonucunda emzirme kararı aldım kendimde bi rahatsız hissetmediğim süre boyunca. Misal olur ki emzirme esnasında yada sonrasında rahminde kasılma vs hissettin bıraktırırsın yada leke vs görürsün veya enerjinde düşüklük hissedersen vs bıraktırırsın bazende dedikleri gibi sütün tadı değişirse bebek emmiyomuş zaten yada ishal tarzı olabiliyomuş öyle bişiy görürsemde bırakırım ama aksi halde doğurana kadar emzirmeyi düşünüyorum 😇
Hatta ve hatta çok sütüm olsa bol sütlü bi kadın olsam doğumdan sonra ikisini birden emziririm ama maalesef çok çok sütü olan biri değilim olmuyo yeni doğacak bebeme anca yeteceğini düşünüyorum o yüzden 1 ay kala keserim şimdiki bebeğimi emzireyi 😇
Kaan kocatepe var YouTube da gebelikle ilgili çok bilgili videoları var onun söylediği önemli bişiy var . Emzirebilirsiniz hiç bi sıkıntı yoksa devam edin diyo fakat içinde bi can var senden besleniyor birde emziriyosun oda senden bolca kalori alıyo bundan dolanıyo beslenmenize çok dikkat edeceksiniz ki sütünüzün kalitesi düşmesin sizinde enerjiniz düşmesin diyo. Bebekler alacağını alıyormuş çünkü sen yerine koyucaksın 🥰