cdss bence kalın şeyler al ben sezeryan olmadım ama çevremdekiler sezeryandan sonra çok üşüdüklerini söylüyorlardı belindeki lastiği geniş olan pijama kullan zaten ilk gün yara kapalı olacağı için sorun olmaz ben doğumdan sonra ayaklarıma patik bile giymiştim eğer üşütürsen sancılanırsın bı de unutma bebek doğduktan hemen sonra hiç emzirmeden nar suyu içir sen de ye sancıyı alıyor ikinizinde inşallah sancısı olmaz 😊😘sağlıkla gelsin bebişin