ppmerlina Merhaba bebişini kucağına almayı bekleyen anne adayları 🥰 bebişinizin tüm hazırlıkları tamam mı, kaç haftalıksınız? Ben yarın 31′e giriyorum hazırlıkların yüzde 70′i bitti diyebilirim 🙏🏼
visnelicheescake ppmerlina Ay maşallah su gibi akmış bacım bu ya inşallah benim de böyle sağlıkla ilerler iki miydi senin?
Havin49_ ppmerlina ben 16 haftalık kıyafet almıycam bi kaç takım dışında bebek arabası tekrardan alıcam bi beşik alıcam bide dolap ve şifonyer alıcam
ikiprensesannesi___ ppmerlina maşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰biz daha 23+2 günlük olduk daha var 😁
ppmerlina visnelicheescake sana da maşallahh 🧿🧿🤭 kız nerdeyse yolu yarılamışsın bence zaman hiiiç geçmiyor gebelik ne zor şeymiş 2 sene gibi sürdü ahshs
ppmerlina Havin49_ bence şu an daha erken aşk büyük parçaları sonlara doğru al bence ama karar seninn
ppmerlina ikiprensesannesi___ aminnn sana da maşallah aşkk 🥹🧿🧿🤲🏼 aa sen yarıyı bile geçmişsin gerisi daha hızlı geçiyor shshhs
Havin49_ ppmerlina öyle ama maddi olarak zorlıycak cnm boş odam var alıp oraya koyucam ama kurmıycam ikiz benim bi arkadaşım park beşik hediye aldı sağolsun bende bi tane alıcam üç bebek olucak mecbur dolap fln da lazım bakalım erken doğum riski de var ikizlerde bakalım herşeyin hayırlısı
ikiprensesannesi___ ppmerlina teşekkür ederim güzelim 🥰evet ama sanırım fazla heyecan yapıyorum bazen zaman hiç geçmiyo gibi hemen gelsin istiyorum sonra düşünce orda ne kadar kalsa iyi günlerim bunlar tadını çıkarim diyorum 🤣
yildizkaradag ppmerlina 33+2yim bebişin hazır benim hiç bişeyim yok işin kötüsü hazırlayasım da yok Allah sonumu hayır etsin😂
ppmerlina yildizkaradag zaten biz anneler garibanız yani pijama takımı, hasta bezi, krem mrem tamam işte djdjdkdk
ppmerlina ikiprensesannesi___ ben bazen ağlıyorum sosyal medyada videolar görünce 🤣🤣🤣 hadi doğ diyorum sonra tövbe Allahım daha var diyorum sjdjdj
ppmerlina Havin49_ inşallah zamanında doğar yavrumm öyle düşünme sağlıklı doğsunlar da 🤲🏼🤲🏼🥰 diğer bebişin kaç aylık
demirrleydi_ ppmerlina merhaba bizim herşeyimiz hazır yarın 34+6 oluyorum bende beşiği hazırlamak kaldı sadece