Merhaba, 27. Haftadayım bende. İki gün önce adet sancısı ağrısı gibi ağrım oldu ama gündüz normalden daha fazla yürümüştüm ona bağladım ben. Bir haftadır da baskı hissi bende de çok ayağa kalktığımda çok hissediyorum ancak muayenede bir şey görülmemişti bende de belki de normaldir 🤷🏻♀️