gulo21_ 1melekannesi3858 aha bu aynı ben kalp atışını duyayım rahatlarim dedim ama kapalı yer olunca evham fazlalasiyor
1melekannesi3858 gulo21_ yok ya gecmiyo gerçekten bı nebze ne zaman rahatlaniyo biliyormusun hareket edince oda hareket etmeyince nie hareket etmiyo sorun mu var acaba diyoruz
meryys Mihrasina_ Benim haziranda 12 haftalık kaybim var şimdi ikizlere hamileyim. Bende de korku var ama diyorum ki Allah verecekse kucağımiza verecek neden telaş yapıyorsun.. işte analık bazen cidden evham peşimizi bırakmiyor