momyays Canım tamam, duygularını anlıyorum ama biraz da şükretmek lazım bence. Sağlıklı bir evladın olacak, bu en büyük hediye. Cinsiyete bu kadar takılmak beni biraz üzüyor açıkçası… Kız ya da erkek fark etmez, önemli olan o minik canın iyi olması. Zamanla sen de bunu göreceksin ama keşke şimdiden o şekilde düşünebilsen. 🌸