İlk doğumu sezeryan olup ikinci doğumuna sancıyla veya suyunun gelmesiyle falan giden oldu mu, kızımı sezeryanla doğurdum şimdi tekrar hamileyim bu da sezeryan olucak o zaten belli ama sonuçta bebek sezeryan gününden önce de doğmak isteyenilir ne bilim sancım başlayabilir suyum gelebilir ve içimde böyle bir his var, acaba böyle birşey başına gelen var mı onu merak ettim