3 gündür geçmeyen kaşıntıyla başım belada. Acile gittim ve uyuz bulaştığını öğrendim. İlk başta karnı da kaşıntı başladı çatlaktandır diye üzerinde durmadım ama gittikçe arttı tüm vücuduma yayıldı. Evden çıkmıyorum eşimdede bir şey yok evimde de başka biri yok hastanede kontrole gittiğimde nst çekilirken bulaştığını fark ettik. Hastanede kontrolden sonra alt örtüyü değiştirmemeleri ve nst için takılan lastikten bulaştı büyük ihtimal. 40. Haftamdayım ilaçda kullanamıyorum mahvoldum ya resmen. Hastanenin dikkatsizliğini ben çekiyorum resmen. Doktor çok fazla uyuz olan gebem var deyince hastaneden bulaştığına emin oldum. Aman dikkat edin örtüyü değiştirmelerini isteyin muayene sonrası hemen karnınızı sirkeli bi bezle silin dezenfekte olun başıma gelene kadar aklımın ucundan geçmezdi…