MorKelebek54 Ekonomist28- hamileyken beni mcok fazla bulantim kusmam olmamisti ama arkadasimin onerisi ile tatli kasigi ile turk kahvesi yiyip su icmistim bol bol yarim saat icindede geçmişti gercketen. Deneyin isterseniz insallah işe yarar sizede
aprilbaby Ekonomist28- gece yatmadan 2 tane sabah kalkınca bir geçmezse öğlen bir şeklinde içtim 3 aya kadar bu şekilde deneyin kullanımını böyle söyledi eczane
ozlememrem Prilam beni tutuyor onu içtiğim için sadece kusmuyorum ama mide bulantım devam ediyor hafif bir şekilde o yüzden çok yemek yiyemiyorum ve 15. haftadayım inşallah kısa sürede geçer 😇
Ekonomist28- Alya05 canım gece içip yattım Allah razı olsun bugün iyiydim daha iyiydim yani. Şimdi yine içtim 2 tane bu gece yarın bakalım nasıl olacağım..