Kubra001111 Kızlar geçen ay sezeryan sonra ilk adetimi oldum bu ay olmadım normal mi ilk adet sonrası orta görünüyordu takvim korunmadi eşim korkuyorum olma ihtimali var nu diye
[silindi] Kubra001111 olma ihtimali var tabii bunu aklınızdan çıkarmayın korunun. Onun dışında düzene girmesi yıllar süren de oluyormuş, benim sezaryenden sonraki ay başladı direkt düzene girdi
[silindi] Kubra001111 kız neyin darısı bana 🥲😂 1 kere Regl olmuşsun ya zaten başlamış yani yumurtlama oluyordur
Kubra001111 Havin49_ peki2. 3. Çocuk olurken adet olmuş muydu olmamış mıydı da oldu benim ilk çocuğum da bu arada
Havin49_ Kubra001111 adeti hep sorunluymuş cnm son üç çocuğunu sezeryan ile getirmiş ztn o tedavi görmeden gebe kalamıyormuş ztn
Kubra001111 [silindi] aynen ya Dr en az 6 ay sağlam korunun dedi korkuyorum yine de test sipariş ettim
[silindi] Kubra001111 evet sezaryenden sonra riskli demişti benim doktorum da. Benimki en az 2 sene gebelik yok demişti hatta