emmy06 4+5deyim. Lekelenme ile acile gittim. Kese rahmin tepesinde dendi. Sağlıklı büyüyecek mi diye aşağı inip inmeyeceğini takip edeceğiz. Beta sondan bir öncekinde hafif düşüş oldu son ölçümde artış yaşandı. İlk gebeliğim korkuyorum
emmy06 4 kez vajinal ultrason bakıldı tahriş oldu o ara bir kırmızı geldi. Şu an da tahrişten mi bilmiyorum ama bir iki damla yine geldi korktum