Dün geceden beri kasıklarımda aşırı bi ağrı vardı sabah lavaboya kalktım peçeteyle sildiğimde lekelenmeyle beraber küçücük nohut tanesi kadar bi pıhtı vardı çok garip oldum doğum yapalı 4 ay oldu adet bir kere gördüm 11 temmuzda 1 hafta sürdü başka da yok en son 2 hafta önce beta bakıldı negatif 0.5 ti sonra bi daha da ilişki olmadı zaten ve polip operasyonu geçirdim artı olarak spiral takıldı o pıhtı ne olabilir insanın aklına her şey geliyor