Miniminiminnos İlk doğduğunda ne olur ne olmaz diye mama alacagim hangi markayı oneriyorsunuz kac numara
ikiprensesannesi___ Miniminiminnos ben bebelac kullandım memnundum bebeğime o iyi gelmişti 1 numara alıyorsunuz