Kızlar 34+4teyim ama bebek 3 hafta ileride ve 6 haftadır baş aşağı pozisyonda. Sezaryen olacam kendi isteğimle. Doktorum 2 hafta sonra muayene çağırdı ultrasonda 40 hafta uyumlu görürsem alırım bebeği ama normale dönerse 39 haftayı bekleriz dedi. Bu arada 2 aydır falan önde gidiyor gelişimi. Şimdi bu sancı kasılma falan nasıl oluyor ben anlamıyorum. Bebek iri olduğu için kasıklarıma zaten baskı yapıyor ve belimde fıtık olduğu için devamlı bir ağrım var. Karnımda da artık yeri dar diye her hareketi ağrı yapıyor ben anlamıyorum sancım olursa nasıl anlayacam regl sancısı gibi diyorlar ben hiç regl sancısı da çekmedim ara ara kramp gibi mi desem bi şeyler oluyor da bebeğin hareketinden dolayı da olabilir.
Bu sancıyı doğumun yaklaştığını falan gösteren daha farklı anlaşılır bir detay yok mu