Bildiğim kadarıyla 2 haftaya kadar normal sayılıyor gerilik. Çünkü ne zaman hamile kaldığımız belli olmadığı için son adete göre hesaplanıyo ama her kadın aynı gün yumurtlamıyo belki geç yumurtladınız o ay. Genelde zaman içinde yakalıyo kendi gününü. Benim 1 hafta geriydi diğer kontrolde 3 güne düştü sonrakinde 1 gün öne bile geçmişti üzülmeyin inşallah düzelir sağlıklıdır