Evet malesef planlı olunca oldumu olucakmı en ufak bişeyi hamileliğe yorma gibi sıkıntılarımız oluyor ben 2 yıllık evliyim ve 4 aydır korunmasız deniyorduk ve 4. Ayımda adetim 4 gün gecikti test yaptım pozitif di kanda yüksek güzel çıktı şu an 5. Haftamdaykm sadece şunu diyebilirimki fazla kafaya takmayın ben son ayımda takmadım araştırmadım bi baktım oluvermiş rabbim herkesin gönlüne göre versin❤️