Annegibi2006 Kızlar 2. Bebeğime hamileyim. Hamilelikten önce ciddi şekilde cilt bakımı yapıyordum çokta etkisini gördüm. Sizler bu dönemde hangi ürünleri kullanıyorsunuz doktorunuzun kesinlikle kullanma dediği zararlı içerikler neler
Havin49_ Annegibi2006 ben sadece nıvea krem kullanıyorum normalde cilt bakımı yapan biri değilim ama malesef kimyasal içerdikleri için izin vermiyor doktlrlar
Annegibi2006 Havin49_ bi kaç dermatolog takip ediyorum C vitamini azeleik asil güvenli diyor lekelenme falan da çok oluyor bu dönemde ama emin olamadım