Kızlar merhaba ben 1 yıl önce ağrı kesici bir ilacin yan etkisi olarak akut pankreatit geçirdim şuan değerlerim iyi 10+5 haftalık hamileyim dogumlarim sezeryan oluyor ikisi spinal oldu bunu genel istiyorum bu hastalığı geçiren var mı aranızda bir sıkıntı oldu mu anestezi konusunda