Nuracr43 kizlar böyle cikti sonuclarim şuan gebelik ihtimali düşük dedi doktor ilaç verdi 3 ay kullan diye çok kötü değil dedi sizde nasıl geçer mi bu yoksa çok mu zor kafaya çok takıyorum
masal1612 Nuracr43 genelde degerler düşük olunca kırmızı oluyo senin güzel çıkmış ki sonuçların kırmızı oluyo degerler kötü olunca bana doktor öyle demişti
Zelis_ozdrgn Nuracr43 Canım hepsi normal diyor yani düşük olsa kırmızı olurdu ama hepsi normal görünüyor şu an değerlere bakınca da yani iki değerin ortası
Nuracr43 masal1612 yani değerler normal diyo evet ama doktor öyle demiyo değerler istediğim gibi değil dedi gebelik düşük şuan dedi anlam veremiyorum artık ne yapsam bilemedim 2. Cocuk düşünüyoruz 5 aydır olmuyordu