st23 https://imgyukle.com/i/Cw90gs Bugün 16 gün adetin üstünden geçen bir haftadır sol tarafımda kramp var ama test daha yeni koyulaşıyor çözemiyorum testi geç yaptım acaba öncesinde mi yumurtlama oldu yoksa yeni mi oluyor bilgisi olan varsa cevaplayabilir mi
Buseea0279 st23 16. Gün pik duruyor herkes 14 te yumurtlama görmüyor gebelik düşünüyorsan değerlendir testi de yarın tekrar et
st23 hera33 16 yazan bugün yani adetin 16. Günü ama benim bir haftadır kasıklarımda kramp var bugün daha yoğun çözemiyorum ne olduğunu
st23 Yarım saat önce tekrar yaptım önceki günler gibi çıktı çatlamış mı yoksa sabah yapmak mı doğru sonuç