Sabah uyandığımdan berli istifra ediyorum
Birz iyiydim sonra yemek yedim folikasiti feln içtim yine istifra ettim ama yemek değil resmen sarı su çıkıyor ilk defa böyle sarı oldu yaşayan varmı sebebi nedir bilen var mı ,birde folikasitte çıkmışmıdır tekrar içmeme gerek var mı acaba içmesem mi