Merhabalar daha önceleri 2 düşügüm oldu 8+4 diğeri 8+5 kalpbi durdu. Genetik testi verdim sadece MTHFR heterizigot cıkti diğerleri normal lupusta pozitif çıktı. Yine hamileyim gebe kalmadan kan sulandirici aspirin ictim pozitif kaldığım gibi kan sulandiriciya başladım. Herşey iyi gidiyordu pazartesi sabahı birden kanamam başladı ama aşırı sekilde pihtili bir şekilde düştü heralde dedim hemen acile gittim bebegin kalbi atıyordu ama çok olumlu konuşmadi kanama alanın aşırı fazla dedi progestan verdi. Kanamam durmayinca kendi doktoruma gittim kanama alanı çok fazla ama bu şekilde kalbinin atması bile cok guzel bir durum dedi. Surekli dinlenelim düşügü önlemez ama kanamayibazaltir en azindan dedi ve pazartesinden itibaren yatiyorim tuvalet için kalkıyorumm kanama çok şükür kahverengiye döndü artik yok denecek kadar az. Ama bu sefer ki korkumda ya yine bebegimin kalbi durursa yarom doktora gidicem ama aklimdan cikmiyor. Yarin 8+5 olcam ya aynı seyleri yaşarsam diye endişe ediyorum. Kan sualmdiricyla sorunsuz hamilelik geciren varmı cok uzun oldu biliyorum ama içimi rahatlatmak istiyorum