Merhaba normalde başka bir hastaneye gidiyordum ama maddi sebeplerden dolayı dooktoru ve hastaneyi değiştirmek zorunda kaldım. 36+5 teyim necla hanıma 2 hafta önce muayene oldum görüştük bebek şuan için baş aşağı dedi bende uygun olursa vajinal doğum istediğimi buna yönelik egzersizler yaptıgımı belirttim ama kendisi vajinal doğum yapnlara madalya verilmediğini bebeğin doğum şekline hangisi uygun olursa artık onu yaparız gibi bir yorumda bulundu elbette bende öyle isterim dedim. Kendisine öneri üzerine gittim ama bu yorumu biraz kafama takıldı açıkcası. Kendisine giden muayene olan varsa yorumlarınızı bekliyorum