saricivciv_ gaz olabilir mi geçenlerde benimde sol tarafım 3 gün ağrıdı. Otururken yatarken iyiydim ayağa kalkınca böyle iki büklüm kalıyodum ağrısından hatta karnımı tutarak eğilerek yürüyodum. Sonra gaz olduğunu anladım belki öyle bir şeydir biraz ayaklarınızı falan sıcak tutun. Ama tabi geçmezsede kontrole gitmeyi ihmal etmeyin yinede