35+5 haftalık oldum. Normalde zaten son haftalar olduğu için aşağıya baskı ediyordu, ama bugün daha da arttı karnımı tutarak yürümeye falan başladım. Aşırı aşırı derecede sırt ve bel ağrım var. Karnım sertleşip, bebek bir yerde toplanıyor. Biraz önce büyük tuvalete çıktım, karnım sık sık yine ağrıyor sanki tekrar tuvalete çıkma isteği varmış gibi. Birde çok fena midem bulanıyor, belki şimdi kusucam nedir ki bu yaa 🥺