ta1 Merhaba 7+6 da yım ama son ultrasonda yolk ve bebek göremedik siz görebiliyor musunuz ya da bu durum normal mi beta artışı iyi gidiyordu 20000lerde
hamzaezel ta1 7+ 3 bebekleri ve kalp atislarini duyduk ama sanki senin gec dolenmemi olmis kesende kicuk geldi bana
ta1 bwe doktor bir şey söylemedi sadece10gün sonra tekrar bakalım dedi sanırım kesinlik için 1hafta 10gün kadar beklemek gerekiyormuş
bingaling562 ta1 o zaman geç döllenme muhtemelen çünkü ultrasonda daha küçük görünmüş. Zaten 7+6 ya göre kese de küçük kalıyor. Doktorun dediği gibi bir hafta on güne kadar netleşir
Eyllullu ta1 canım ben de 7 haftada 2000lerdeyken gittim, kese 5 haftayla uyumluydu geç döllenme olmuş, 3 gün sonra yolk 10 gün sonra da bebisi gördük son adet tarihimi güncellediler öyle devam ettik şuan 35 haftalığız ❤️Canını sıkma yani
ta1 hamzaezel aslında beta yükselişi beni umutlandırmıştı güzel artıyordu ama internette baktığımda boş kese yinede olabilir yazıyordu hcg artışı olsa bile :(
tugbazeyd1 Benimde 6 haftalıktı 5000lerde betamdı böyle boş keseydi bende sizin gibi tedirgin olmuştum. İkinci kontrole gittiğimde yine 6 haftalık dedi ve kalp atışını zar zor duyduk büyük ihtimalle geç döllenmeydi şuan 15 haftalığız ve hiç bir peoblem yok merak etmeyin endişelenmeyin :) ve oğlumda 6+4 gayet güzel bebeğide görmüştük kalp atışınıda dinlemiştik
edaabykl ta1 son adet tarihinle uyumlu degilse gec dollenmedir benimde oyle çünkü normalde suan 9 haftalik olmam gerekiyor son adet tarihime göre ama 7+0 im bende haastaneye gidince ilk goremedim 5+4 de kese 6+4 de bebegi gördük