ranasmrci https://share.icloud.com/photos/058iNSAo_7hUvcoWd9_Jl46bA Adetimin 4. Günü gecikti hep silik çizgi oluyor 3 gündür gebelik testi yapıyorum silik
ozklay ranasmrci yaniltma yoksa eğer yeni olduğu için böyle silik çıkmış olabilir, kan vermeni öneririm, ilk kan da cikmazsa, geç döllenme de olabilir. O yüzden biraz zaman geçsin, emin olmak için 2. Kanı verirsin.
ozklay ranasmrci Ben de de bu sekildi,28 temmuz da test yapmıştım 30unda yaptığım da da aynıydı 1 Ağustosta kan verdim yok dediler adetim 1 gün geçti test yaptım belirgindi,hemen kan verdim kan da çıktı bu sefer son adet 15 temmuzdu
Dinolisoo Testler son zamanda o kadar yanıltıyor ki insan yorum yapmaya korkuyor. Testte tabi ki gözüküyor ama 4 cü gün gecikmense kan ver mutlaka
ozklay Mini_baby Ben de adet olmadan yaklaşık 1 hafta önceden ağrılarım başladı zaten 1 in de kan da çıkmayınca dedim adet olucam herhalde 15 Ağustosa kadar bekledim dedim gün içinde oldum oldum olmazsam yarın test yaparım, yani 1 gün beklemiş oldum diğer aya göre
Mini_baby ozklay bende adetten 2-3 önce kan verdim çıkmadı test yaptım silik çizgi acaba varsa bundan sonra kanda çıkar mı