birmayismasali 28 haftalığım iki gündür aynısı bende de var kasıklarımda baskı hissi sık sık idrara çıkma mahvoldum iki gündür acile gittim gece çok şükür nst sancı çıkmadı bebek te iyi acildeki doktorlar pek ilgilenmedi sorularımda cevapsız kaldı kendi doktorum normal olduğunu söyleşi bebeğin yerleşiminden kaynaklı ve bebek büyüdüğü için bi de benim bebiş baştan beri kasıklarda