Mayacm minenur8 bence hamilelik war ama testler bazen yanltiyo 2-3 gun sonta tekrar yapsaniz daha iyi yada duramam derseniz yarin kan werin
anneyim01 Canm benim inşAllh gebesindr🤲🏻Gecen ay Bende test yapmıstım daha koyuydu Adet oldum Sende inşAllah vardr . Güzel haberlerini İletrsin Kan ver İstersen Bazen de Adet olcak zamnda ikinci cizgi cıkablyor.Allah gönlüne göre versin 🤲🏻
minenur8 anneyim01 amin inşallah canım allah inşallah en kısa sürede evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip eder 🤲🤲