mommymon Kızlar geç döllenme büyük ihtimal haftası daha geri daha kalp atışı duymadık ama cok belim ve sırtım ağrıyor ara ara kasik ve agrımda oluyorda bugün bel daha fazla gibi Normal mi , nöbettende çıktım belki ondan da olabilir ama
ervanur38 Bende seninle aynıyım geçen hafta gittim doktora betam 1020ydi kese gorunmez 1500 altı dedi yine de baktı gözükmedi haftaya gel dedi geç döllenme olabilr dedi ama sizin gibi belim kasıklarım çok agriyo herkes normal dedi