Plansizmom Kızlar en son 1 Eylül’de adet oldum ve döngğm 30 gün. 6 günde geçikmem var test yaptım. Silik çıktı bu ne demek ![https://mutluresim.com/images/2025/10/05/XwwRjl.jpg(https://)
Alexandra_grekova Plansizmom kuzum resme tıklayınca hata veriyor . “Not Found The requested URL was not found on this server.“ yazıyor
senos15 Plansizmom olmuş canım çok güzel çıkmış değerinde sağlıkla kolaylıkla kucağına al canım benim asıl macera şimdi başlıyor 🫢🤗
Mini_baby Plansizmom hayırlı olsun Daha önce kan verdiniz mi yada test yaptınız mı nasıl çıktı testte acaba
Plansizmom Mini_baby Daha öncesinde hiç birini yapmadım. Mayıstan beri tedavi uyguluyorduk ancak son 1 1.5 aydır çok fazla umursamadım. İlaçları bile kullanmamıştım 😅