min286_ Devlet hastanesinde sezaryen doğumdan neler yapılıyor sakinleştirici yada tamamen uyutma yapılıyor mu çok stres yapıyorum ve doğum dan sonra kaç kişilik odalarda kalınıyor
Esma_11111 min286_ sakinleştirici yapmadılar canım doktorum çok iyiydi ama hastane maalesef ⅔ kişilik
bartulies min286_ süleyman yalçın şehir hastanesinde yeni sezeryan doğum yaptı görümcem girerken belden mi uyuşturalım yoksa komplemi uyutalım diye soruyorlarmış odalarda 2 kişilik
myangelson min286_ öncelik spinale veriyorlar sağlık sorunu vs varsa genel yapıyorlar ben genel anestezi oldum ama spinali tercih ederdim. Ben Sakarya eğitim araştırmada doğum yaptım 2 kişilik odaydi. Yanına kadın refakatçi gerekiyor. Babayi doğumdan sonra 10-15 dkligina yanınıza alıyorlar bir kereliğine, sonra çıkartıyorlar. Bizimki böyle olmuştu
Duygucesur nurssmom ne alakası var canım öncelik her zaman belden spinal diyor anestezi doktorları çünkü genelde bebeğe de anestezi geçme ihtimali oluyor o yüzden çok hızlı hareket şart. O yüzden devlet yada özel spinal de yapıyorlar genelde o an ki gidişata göre
nurssmom nurssmom benim çevremdeki hiç kimse devlet hastahanesinde spinal olmadı seçenek bile sunmadılar. Ama belki dr.dan dr.a değişen bir durumdur
zeynepctk min286_ spinal anestezi ile oldum ben ekstra sakinleştiriciye gerek kalmıyor zaten ister istemez bi sakinlik sersemlik çöküyo insana yani bana öyle olmuştu sezeryan esnasında midem bulanmıştı onun için ilaç vermişlerdi damardan. Odalar da hastaneye göre şehire göre değişiyor ben il Aksaray’da doğum yaptım tek kişilik oda da kaldım özel gibiydi resmen. Hatta burada özelde doğum yapan arkadaşlarım ikinciyi hep devlette yaptılar özelden memnun kalmadılar
min286_ zeynepctk ya inşallah bizdede öyle olur çünkü yanımda eşim olunca kendimi daha rahat hissediyorum
[silindi] min286_ şehir hastanesinde sezaryen oldum. Anestezistim hangi anesteziyi istediğimi sordu Spinal seçtim. Operasyon sırasında sürekli sordu kendini nasıl hissediyorsun, istersen sakinleştirici verebiliriz vs diye. Ben tek kişilik odada kaldım, sezaryenleri tek kişilik odaya yatırıyorlardı
bartulies min286_ görümcem genel anesteziyle oldu arkadaşım şekerden dolayı acil sezeryan olması gerekiyordu ama infulenza geçiriyordu gene süleyman yalçında spinal yapmak istemişler 3 kere denemişler uyuşmamış onada genel anestezi yapmışlardı ben normal doğurdum ama ben sezeryan olsam spinal isterdim herhalde
nasminan Ben 7 yıl önce oldum mecburi , Trabzon’da olmuştum şansıma odam tek kişilikti bir sorun yaşamadım gayet güzel geçti , yanınıza eş giremiyor ama 1 kişi oluyor bayan sadece . Şimdi özelde yapacağım inşallah