Regli sürem uzun 30-32 günde geliyor. 12 eylülde reglim bitti.Geçen yumurtlamamı ovulasyon testle ilerlerken 22 eylülde gördüm.değerlendirdik.
Dün gece bir de ne göreyim tekrar jelimsi akıntı var. Çok fazla şeffaf jelimsi akıntıydı. Bu sabahta vardı öyle. Yani 2.kez mi yumurtladım???
Bu arada ailemde kuzenlerimin çocukları ikiz ,annemin teyzesinin kızıda ikiz fln. Yani ben iki kez yumurtlamış mıyım? Çünkü bazıları ikizlik varsa genlerde onlar iki kez yumuetluyor diyor.
Ve diğer 22 deki ilişki tutmamış mı jel gibi akıntı geldi?
Noluyorhx ya ben gerçeekten kafam çok karıştı ,soracak kimsem yok çevremde.. Tek çocuk olma sorunu işte of off…