Kızlar geçen post açmıştım bebeğimde gelişim geriliği ve su azlıpı varmış erken doğum olucak sanırım 37 de alırım demişti doktorum bugğn 35+2 haftalığım cuma günü sabah nst çekildi sancı vs çıkmadı ama cuma akşamından beri karnımda toplanıyor çocuk sürekli ve toplanınca canım acıyor bugünde yürürken belim ağrıyordu biraz ve çok halsizleştim sancı kasılma nasıl bişey? Çocuk hareketleride eskisi gibi sık değil