Devlete gidiyorum 40+3 doktorum haftasonu gel ben nöbetçiyim bi daha bakalım demişti sancım da vardı biraz ama düzensizdi neyse acile gittim ordan doğumhaneye gittik nst ultrason bakıldı başka doktor açıklığıma baktı acır eder bişey demedi birden daldı çok canım acıdı gerçekten bağırdım. ilk kez olduğu için bu kadar can acıması normal mi sizde de böyle mi oldu