beyzzsenturkkk bu az bıle 🤣sabah kalvaltıdı çok kalabalıktı ben sabah kalvaltısınu çok severım cesıtte çok severım akşamları da zor yerım tabı ağır yemek olduğu ıcın Bıde spor gecmısım var esımde spor yaptı ıcın dakıka bası mecbur öğün yapıyorum artık tavuk et bıktım sen düşün