Simge74758 enucuz bebek sitesini diyorsanız ben ordan aldım öyle kötü ürünleri yok ben çok beğendim.Bebek.alt üst takım aldım,hırka ,penye yelek ,penye battaniye ,kapşonlu üst falan aldım Gayet güzel penyesi.Fiyatlari çok uygun.Ben de denemek amaçlı almıştım.ama beklediğimden güzel.ciktilar sabun tozuyla yıkadım penyelerde bozulma olmadı