
Kızlar 3 Ekimde testi öğlen 12de yaptım koyu çıkınca öğlen 3te ilişki oldu 4 Ekim yani dün yine öğlen 1 gibi test yaptım koyu çıkınca dün gece yine ilişki oldu ama inanılmaz derecede kasik ağrım vardı akşam başladı kasık ağrısı gece boyu devam etti bugün 1de yine test yaptım böyle silik çıktı sizce bugün tekrar ilişki olsun mu yoksa dün gece ki ilişki yeterli mi? Bu hafta hergunu nerdeyse değerlendirdik eşim de yoğun çalışıyor bu gece gerekli mi merak ettim