ikizannesiiiiiiii çok aşırı olmayacak şekilde tüketim zarar vermez haftada 1 gibi bu kadar sıkıntıya sokmayın kendinizi, normalde de tüketimi zararlı zaten ama kimse 1 bardak içtiniz diye çocuğunuzun zarar göreceğini söyleyemez çünkü öyle bir etki etmez fazlası her şeyin zarar