Merhaba, dün adet günümdü test yaptım ama testi yaparken lekem geldi o yüzden 5 dk bile beklemeden çöpe attım testi. Çöpe atarken çizgi yoktu. Bu sabah baktığımda test böyle idi sizce kuruma çizgisi mi? Dünkü lekeden beri de daha kanamam olmadı adetim gelmedi . 