cerenmert09 Merhaba, kızım 3 yasında ben suan 18haftalık hamileyim kızım sezeryan oldu çok acı çektim iyileşmem zor oldu sizce bunda normal doğum yapma şansım var mı ve devlet hastanesine gidiyorum sizce yaparlar mı ya da yaptıran var mı bilgisi olan var mı
Biyiklikedi cerenmert09 Devlet hastanesi risk almıyor maalesef. Benimde kızım 3 yaşında 36 haftalık hamileyim. Doktora normal doğum istediğimi söyledim. Ama maalesef önermiyoruz dedi. Rahim yırtılma riski varmış o zamanda Allah korusun rahmi almak zorunda kalırız dedi. Yine de destekleyem doktorlar varmış. İsterseniz araştırın takipli olduğunuz hastanedeki doktorları danışın bir. Ben açıkçası risk almak istemedim.
cerenmert09 Biyiklikedi Daha erken diye sormak ıstemedım doktora 30.haftalarda danısıcam bende önerirmi önermezmi bilmiyorum ama ozel olsaydı bence yapardı devlet risk almayacak
Biyiklikedi cerenmert09 Evet özellerde destekleyen yapan var ama maalesef çok yüksek ücretleri. Umarım devlette bulursunuz destekleyen yerler. Şehir hastaneleri genelde destekliyormuş. Ben Ankara’dayım ikisinde de destekliyorlar. Ama, dediğim gibi risk almak istemedim bende.
Havin49_ cerenmert09 orda illa vardır ssvd destekleyen devlet hastanesi İstanbul gibi bi şehirde bile Zeynep kamil dışı hastaneler yapmıyor