Kubraakgn0 imrnn Gittim canım dün acildeydik idrarda ve kanda enfeksiyon çıktı bugün ürolojide böbreklerime baktılar şükür böbreklerim temizmiş yarından kadın doğuma doktoruma gidicem nasipse enfeksiyon için ilaç yazar umarım