Bilippi Arkadaşlar merhaba. 22 Eylülü değerlendirdik. 3 Ekimde kan testim negatif çıktı. Bu sabah da öylesine bir umut erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Yükselmiş midir beta? Yoksa test mi hatalı?
adatuna Bilippi benim 11.gün pozitifi gösterdi hep 3 kere gebelik yaşadım profilimde de görüntüsü var
Dinolisoo Bilippi mutluresim.com sitesine girin googleden. Oraya yükleyin fotoğrafı direkt link kopyalatıyor site zaten. O kopyaladığınız linki burda yoruma yapıştırın direkt görsel düşer.
fatma14gamze Bende koyu çıkmıştı kana gıtttım bır şey çıkmadı sonra kaset yaptım bugün gecıkmenın 3. Günü pozıtıf çıktı silik bakalım