Kızlar iki haftadır zaten hastayım doğal yöntemlerle atlatmaya çalılıyordum aslında toparlanmaya başlamıştımki bu sabah ateşle uyandım. Baş ağrısı yukunurken zorlanma ve ateş var. Parolla 37.6 ya düştü. Çok bi ateş değil biliyorum ama bebeğe zararı olur diye korkuyorum. Acile gitsem serum, iğne falan yaparlar mı yoksa yine parol verip gönderirler mi.