cemrebayrm Yeni öğrendim ikiz bebişlerim olacakmış teyzoşlar bir tane daha çocuğum var 39. Haftada sezeryen doğum oldu ama ikizler daha önce alınır diyorlar tahminen kaçıncı haftada doğum olur ve çift yumurta ikizi bir kız bir erkek olur diyorlar doğru mu
Havin49_ cemrebayrm benimde çift yumurta ikizi ikisi de erkek alakası yok ve 38 haftadan önce almazlar erken doğum riskin yoksa onu bilemem
Bebegim3444 cemrebayrm tek yumurta ikizlerinde cinsiyet aynı olur ama çift yumurtada belli olmuyor. Benm ikisi erkek arkadaşımın ikisi kiz o değişiyor. Benm erken doğum olmuştu ama en baştan beri riskliydim
Birikii cemrebayrm çift yumurta da 37 38 ye kadar bekleye biliyorlar risk yoksa ama tek yumurta da genelde 36 yı geçmiyorlar. Cinsiyet için çift yumurta da aynı cinsiyet veya farklı cinsiyet olma şansınız var tek yumurta tek cinsiyet her zaman
hayirlisi06 cemrebayrm hayır canım tamamen kader benim ikizlerim kız.. Üstelik iki kızım daha var oldu bize 4 kız 😂 Birinin erkek olmasını hayırlıca çok istedim. Çok dua ettim adaklar adadım. Olmadı. Nasıp buymuş sağlık olsun 🌷 🩷 🩷 🩷 🩷
cemrebayrm hayirlisi06 hayırlı evlatlar olsunlar inşallah dört kız bebiş 😂 benimde bir oğlum var iki erkek olmasın diye dua ediyorum yoksa kafayı yiyebilirim değiş tokuş yapabiliriz 😂😂
hayirlisi06 cemrebayrm yaa dimi 😂 merak ettim acaba ne olacak inş en azından biri kız benim oğlum olmadı bari sizin kızınız olsun 😂 tabi sağlıkla ve hayırla 🙏🙏🙏
Fuunndaaa cemrebayrm benimde çift yumurta ikiside kız 16+4 teyim doktor büyük ihtimal erken doğacaklar dedi umarım gelişimini tamamlayıp öyle doğarlar🙏
cemrebayrm Fuunndaaa inşallah hayırlısıyla sağlıklarıyla gelirler moral çok önemli bu dönemde 😘 cinsiyetleri kaçıncı haftada öğrendin
ruzgar_bulut_ @cemrebayrm Benimde tup bebek cift yumurta ikizleri ikiside erkek🤗 doktorum 36 yi görürsek çok iyi olur dedi 34 haftada risk sınırı dedi bakalim
cemrebayrm ruzgar_bulut_ allah sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ve ayrıyeten allah yardımcınız olsun 😂
cemrebayrm hayirlisi06 amin inşallah ilk temennim sağlıklı olmaları daha sonra kız olması 😂 son olarakk aktif oğlumun elinden sağ salim kurtarabilmek 😂😂
Fuunndaaa cemrebayrm ben 12 de öğrendim pernitonoji takipliyim onların cihazları daha donanımlı erken öğrenebiliyorsnz