aybalasmom Hastanede doğumhanedeyim dua bekliyorum 🥹 tek tek yanıtlayamam ama hepsini okuyacağım. Serum takılı şu an. 2 cm açıklık var. Ciğer geliştirici iğne de yapacaklar galiba. Vaktinde sağlıkla gelsin bebeklerimiz 🙏
tazecikanne_ aybalasmom Allah yardımcınız olsun inşallah bir avazda kurtarsın. Darısı tüm bekleyenlere 🌸
Meral_63 aybalasmom Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah bacım bi avazda doğurursun inşallah Rabbim bize kolay doğumlar nasip etsin 💗
[silindi] aybalasmom Yaa geliyor mu minnoş💗 İnşallah sağ salim en kısa sürede güzel haberler verirsin 🐥 dualarım seninle
Asfhjkkdk aybalasmom ya gittin mi hastaneye 2 cm le hemen doğumhane mi aldılar ertelemeye çalışmıyvaklar mı aynı durumda olduğum için merak ediyorum bende
aybalasmom Asfhjkkdk 2 serum taktılar sancım da vardı nstde. 2 saat geçti tekrar nst çekiliyor. Sadece açıklık değil sancı da önemli. Bakalım nst sunucunda ne derlerse
sevvallsanverr0 Öncelikle geçmiş olsun. Umarım bebeğini sağlıkla kucağına alırsın. Sancılarınız nasıl başladı neler oldu anlatabilir misiniz.
aybalasmom sevvallsanverr0 teşekkür ederim. Dün kasılmalarım çok fazlaydı 5 dakikada bir 1 dakika 50 saniye sürüyordu akşama kadar devam etti acile gittim. Yatış önerdi kabul etmedim. Bu sabah merkeze geldim burda da aynısını dediler yatış yaptık