Kızlar erken doğum riskim var bebek uzun süredir doğum pozisyonunda. Doktor 35-36.haftalarda planlı sezaryene alacak. Bebeğin gelişimi 1 hafta önde gözüküyor ultrasonda. Mesela 35.haftada doğsa 36 haftalık bebek gibi doğacak değil mi? Çok kafama takıyorum bunu